Novi Sad
08.05.2013.
11:26 > 11:46
Novosadski muzičar Slobodan Trkulja izjavio je kako u Srbiji postoje "režimski umetnici", ali je demantovao da je on jedan od njih.

Komentari 112

  • 18.11.2013 10:50
    djes ba bolan
    ovo je smesno, ove lopine Trkulju i ove politicare i funkcionere u zatvor! Ili to policija i sudstvo mozda ne rade svoj posao??? Hmmmm......
  • mirko

    13.05.2013 15:23
    djukic59@gmail.com
    HILJADU ZAŠTO KAO VIRUS U KOMPU
    Kad nemaš argumente digni galamu, ponavljaj besmislena pitanja do ludila.
    Više su plaćeni ovi što na svim stranicama verglaju priču o 300.000 eura nego što je Trkulja dobio za jedan kulturni projekat od nacionalnog značaja.
  • Веса

    13.05.2013 08:54
    Зрело је да се баци спин да је Развојну Банку Војводине опљачкала Трећа Србија. Гро коментатора овде би то попасла.
  • Јуца

    13.05.2013 08:51
    Боље да су певачу Балашевићу дали 150 евра он би за те паре направио још један породичан филм а на општу ползу.
  • Gillan

    13.05.2013 08:42
    @Answer
    Imam komsinicu, bila je radikal, a sad je naprednjak i glupa je ko tocilo. Revnosno prica okolo ono s cim joj napune usi, a kada joj skrenes paznju na njene lopove i lazove, ona prosto ne veruje u to i samo kaze da je to ligaska propaganda.
    Davno sam digo ruke od nje i sad smo samo na dobardan.
    Otprilike, znas sta hocu da kazem, a onaj o kome pricamo ionako nista ne shvata.
  • Answer

    13.05.2013 07:16
    @DekiNS
    Molio sam te bez demagogije i kvazipatriotizma!!! DA bi neko preduzeće bilo društveno odgovorno i uplatilo sredstva za neki projekat od visokog društvenog interesa potrebno je da ispoštuje određenu proceduru (u suprotnom svako JP može biti DO pa uplatiti meni 30000 - 300000 evrića i ja da im budem zahvalan). E to ovde nije ispoštovano!!! Da li su ova sredstva planirana finansijskim planom za 2013., da li su opredeljena za ovu namenu (fin plan je dostupan javnosti), da li je takav fin plan usvojio UO, po kom osnovu je Slobodan Trkulja određen kao nacionalni interes - mogao je to biti i neki mališan koji umire jer nema para za transplataciju srca, bubrega, pluća..., da li postoji saglasnost UO na odluku JP da se prebace sredstva dotičnom muzičaru. Ako nije ovako rađeno jer sredstva nisu unapred bila opredeljena za ''društveno odgovorno ponašanje'' u najmanju ruku se moralo raditi prema pravilima Zakona o javnim nabavkama. A to onda opet podrazumeva finansijski plan gde je ova stavka predviđena, zatim plan Javnih nabavki gde je ovo navedeno a koji se mora dostaviti Upravi za javne nabavke i Državnoj revizorskoj instituciji, pa se objavljuje oglas na portalu uprave da se prikupljaju ponude, pa komisija razmatra pristigle ponude (najmanje tri), pa rukovdilac donosi odluku i dostavlja je svim ponuđačima (pored Trkulje morala su biti još najma nje dva umetnika), pa se čeka da protekne rok za žalbu, pa se zaključuje ugovor koji se opet dostavlja nadležnim institucijama, i tek tada Trkulja dobija pare. Nešto mislim da ni ovo nije ispoštovano. Prema tome, dok se ne promeni zakon, ma koliko neko imao plemenite namere(ovde sam malo ironičan), ovo je kršenje zakona i kriminal. Uzgred, na prvoj godini prava se uči sentenca ššdura lex sed lex - tvrd je zakon ali je zakon'' što znači dok kod neki zakon postoji, kakav god da je, dok se ne promeni on se mora poštovati!!! Dakle, prvo se menja zakon pa onda svest ljudi:
  • DekiNS

    12.05.2013 20:57
    Answer
    Свиђа ми се твој коментар - да ли си спреман да мењаш систем који је накарадан, али не путем коментара него ризикујући сопствени живот?! Први пут се улаже у нешто што је од националног интереса, а не што је у интересу наших историјских непријатеља (попут поменуте изложбе), а да ли је то оправдано нека време покаже. До сада је време радило на штету само српског народа, због затуцаности појединаца и слепе послушности у комунистичком систему. Поставићу ти једно питање - а како си сигуран да сви који дају контрааргументе нису страначки обојени? Које је твоје решење да се промени свест у народу који је системски заглупљиван уназад 70 година-ја знам два?! Једно од решења није никако добро и поменуо сам то у првом питању које сам поставио теби у овом коментару!
    За Gillana - своје школовање сам обавио одавно, као и обавезу писања домаћих задатака и све што напишем то заиста и мислим!
  • Gillan

    12.05.2013 17:58
    Ostavite DekijaNS na miru. Sta dete zna sta je trista kila? On, siroma, dobio zadatak, i sad sta ce, brani sto se ne moz'braniti.
    Kad si mrtav, svejedno ti je posto si mrtav... Isto to je i sa budalama.
  • amoniman

    12.05.2013 17:05
    Komentar
    Zašto niste objavili moj komentar?????????
  • Mastodont

    12.05.2013 13:42
    @DekinNS
    'A kada je LSV finansirao coveka cija umetnost se svodi na skrnavljenje svega onoga sto ovaj narod predstavlja, ni jedan od tih "objektivnih" medija nije se oglasio.'

    Koliko treba biti bedan pa misliti da su ti mantijaši sa kojima je terana sprdnja 'sve ono što ovaj narod predstavlja'. A koliko god mi je taj projekat sprdnje s popovima zbog kojeg se polivaš svetom vodicom smešan i umetnički nebitan, dobio je sredstva propisanom procedurom i iz propisanih izvora. Kao i Exit i sve druge manifestacije koje ti u svom bolesnom mozgu poistuvećuješ sa đavoljim radnjama. A i da nije, lepo su napisali ljudi ispod - jedna krađa ne pravda drugu.
  • answer

    12.05.2013 11:31
    @DekiNS i ini
    Da li tebi zaista nije jasno kada ljudi ovde kažu da nisu članovi stranaka i da su im isti i on koji su radili ono za šta ih ti okrivljuješ kao i ovi tvoji koji sada trade to isto. Kriminal je kriminal ma ko ga činio!!! Ako neko JP nenamenski (nije planirano, odobreno i sprovedeno po postupku) potroši 30.000 - 300.000 jura onda je on kriminalac bez obzira šta su radili oni pre njega. Takvo pravdaje je na nivou deteta od 5 godina - ''ja sam razbio prozor loptom ali je Milan juče razbio vrata''. I šta to onda znači, ako je Milan juče razbio vrata onda ja danas mogu prozor???!!! Evo, odmah ti kažem, prezirem LSV, DS, LDP ali i Trećesrbijance, SPS, SRS, SNS i sve druge koji bezočno kradu a opravdanja su im - nisam samo ja, i drugi su. Svi su/ste za zatvor i tačka. Nadam se da ti je ovaj komentar dovoljno jasan da me ne trpaš u koš sa članovima kojekakvih stranaka, partija, pokreta, masona, fašista, komunista, novosađana, dođoša, ovih i onih. I, da, ako nešto od ovoga nije istina, molim te da mi, suvislim komentarom lišenim demagogije, kvazipatriotizma i maloumnih opravdanja, odgovoriš gde ja to grešim!
  • DekiNS

    11.05.2013 17:18
    Oko finansiranja jednog fenomenalnog umetnika Slobodana Trkulje digla se cela javnost. A kada je LSV finansirao coveka cija umetnost se svodi na skrnavljenje svega onoga sto ovaj narod predstavlja, ni jedan od tih "objektivnih" medija nije se oglasio.
    Ovo je "umetnost" koja je iz budzeta pokrajine i grada dobijala stotine hiljada evra, da bi predstavljala Vojvodinu, tj Srbiju u najgorem mogucem svetlu:
    http://www.arte.rs/files/opus/18/3776/7561.gif
    http://www.arte.rs/files/opus/18/3776/7560.gif
    http://static.politika.co.rs/uploads/rubrike/250506/i/1/edfdd.jpg
    http://en.seecult.org/files/Rasa-Gott-liebt-die-Serben.jpg
  • boba

    11.05.2013 06:22
    nisi režimski
    pa što se onda slikaš u prostorijama Gradske kuće
  • DekiNS

    10.05.2013 23:04
    Јбт не стижем поред посла у Лисју, управног одбора У Информатици, комисије за називе улица и лепљења плаката да прочитам ове "препаметне" одговоре на мој рачун - благо се вама и вашим подстанарима у глави! Написао сам нешто што је чињеница - за Exit се издвајала огромна сума новца и то годинама; то није био проблем, а проблем је једнократна новчана помоћ овом врсном уметнику! Морам поново да нагласим да јесте стока, јер не размишљате својом главом и не питате се зашто се диже толика прашина око финансирања овог CD-a, а нисте исто тако реаговали у претходном периоду (годинама уназад)! Portal 021 вам сервира неку непроверену вест (о правој суми конкретно), а ви кренули у онанисање по тастатури и то није први пут-да ли ви то радите из убеђења или сте плаћени то да радите није битно, показујете ону познату шиптарску храброст "када нас има више јачи смо", а у суштини сте продане и бедне душе!
  • Piplfoks

    10.05.2013 13:17
    Evo javio nam se i DekiNS, ovoga puta sa komentarom retardiranim čak i za njegove niske standarde: dečko, razumem ja da ti ne znaš da si glup, to nekako ide u rok službe vama glupima, razumem i da si ograničen i jadan, ali ne shvatam tvoju potrebu da dokažeš da si ekvivalent nečega što se otare sa cipele.
  • Anonimus

    10.05.2013 03:14
    DekiNS koji je lepio plakate kada je Srbija bila u žalosti zbog svirepog višestrukog ubistva između ostalog i dvogodišnjeg dečka ( sad još i narod nazivaš stokom ).. rekao sam ti da nećeš dobro proći zbog toga. Mrtvi treba da se poštuju. Ako je bio dan žalosti onda poštuj to. Nije ovo ništa.. videćeš..
  • 09.05.2013 19:07
    Oce l ko god od medija pitati gradonacelnika za stav o ovome?
  • Novosađanka

    09.05.2013 14:54
    Žalosno
    Stvarno je žalosno na šta se troše pare osiromašenih Novosađana.Trebalo bi neko da odgovara!
  • Radio 021

    09.05.2013 12:55
    @novosađanka
    Radimo na rešavanju problema.
  • Novosadjanin

    09.05.2013 11:54
    Muka
    Trkulja iyjavio da je ovo nacionalni projekat. Pa naravno da je nacionalni projekat kada smo MI dali pare.Da si neki muzicar ti bi ih zaradio ali ovde nije rec o sponzorstvu nego kao i uvek SKIDANJE SA RACUNA DRZAVNE FIRME PA U PRIVATNE DZEPOVE. Kako se nisu setili pa da uplate za decu koja boluju od BATENOVE BOLESTI sto je za njih ZIVOTNI PROJEKAT. Ovog Parovica necu ni da komentarisem, covek umislio da je NEKO i NESTO zato sto odrzava vlast u gradu pa mu se sve dozvoljava ali OVO SVE IDE NA RUKU GRADONACELNIKA KOJI ZA GODINU DANA NIJE NISTA JOS U GRADU URADIO sa svojim koalicionim partnerima kojima je cilj isti kao i svima a to je PUNJENJE DZEPOVA.
  • Neko ko vas zna

    09.05.2013 11:07
    @DekiNS
    E bre Deki, Deki, mislim da se znamo i bolje prestani sa tom gebelsovskom retorikom!!! Jesi ti onaj ko je bez dana staža ušao u Lisje, UO Informatike i Komisiju za nazive delova naseljenih mesta i ulica??? Malo li je?!
  • dex

    09.05.2013 10:02
    ludilo
    Sto ne povatate kerove lutalice,ne prskate protiv krpelja i ostali gamadi zasto vas ovaj NAPACENI NAROD placa vec snimate cd.
  • rodjennamrgodjen

    09.05.2013 08:08
    plene stanove da plate muziku
    da ne bude zabune.

    Reč je o Informatici, o preduzeću koje ovih dana tera novosađane u ogromne dugove.

    I istovremeno kada se zbog Informatike sudski plene stanovi novosađana i prodaju, a ljudi ostavljaju bez krova nad glavom

    vi balavite o ulaganju u umetnost, muzikante i u grad kulture...

    Šta nam vredi grad kulture, kad nećemo stanovati u njemu, jer smo opljačkani
  • Lala

    09.05.2013 07:25
    Dokle
    Nije problem dati novac ako ga ima. Pogledate ovu decu sto zongliraju na semaforima,bore se za zivot i niko im ne placa iz fondova za njihov umetnicki rad. Popularniji su od Trkulje.E Vojvodino e Novi Sade pocinjem da se stidim sto sam tvoj zitelj!
  • Tata

    09.05.2013 07:24
    Jedini epilog svega?
    Pa motke ušake, Vojvođani moji poštovani, i AJMO NAULICU!!!
    Da pomlatimo đubrad lezilebovićku.
    Opusti se samo, Paroviću, nećeš biti međ' prvima.
  • jo

    09.05.2013 07:20
    Normalan
    Kad se pojave ovaj trećeligaši ili trećesrbijanci da objasne kako je zemlja ravna ploča ne zna čovek da li da se smeje ili da plače.Pre će biti ono drugo jer kad čovek pogleda koji moralni sklopovi donose odluke i imaju vlast ne preostaje mu ništa sem da plače.Cela Srbija skuplja pare da se deca operišu a "patrijote " vise na budžetu i proglašavaju ko je ovde najbolji.I onda još to što je najbolje po njima deli sa novinama mufte.E pa braćo trećesrbijanci skinite šape sa gradskih para prodajte dedine i babine stanove pa dajte " najboljima " vaše lične pare kad već niko neće da uloži u " najbolje"
  • Tata

    09.05.2013 07:19
    @DekiNS
    Tu smo bili, stoko srpska, i tovili vas.
    No, polako i sigurno, približava se jesen i vašem tovu.
  • DekiNS

    09.05.2013 07:04
    Када је град свих ових година издвајао басословну суму ѕа EXIT - где сте, стоко антисрпска, тада били да хистеришете оркестрирано?!
  • ccc

    09.05.2013 05:53
    I tako... još jedan umetnički renome ode u propast zbog slizivanja sa braćom političarima.
    A baš mi je bio simpatičan dečko......
    Više nije.
  • majka

    09.05.2013 05:35
    Bitka za bebe
    JKP Informatika smatra da treba da podrzi najbolje? Je li, stvarno. A zasto niste mislile da iste pare date naprimer za akciju "bitka za bebe"?
    Jer ne znate kako bi vam se te pare vratile nazad? Ne shvatate koilko je drustveno odgovornije ulagati pare u takve stvari?
    Jer najmladji - iako ne znaju da Vas pitaju - ne zasluzuju ulaganje?
    SRAM VAS BILO!
    Mislim da ne biste imali nijedan negativan komentar, da ste pare ulozili u ovakvu akciju.
  • J

    09.05.2013 05:06
    Sjajan je!
    Trkulja je zaist sjajan muzičar. Veoma cenim njegov rad. Šteta što ova država i političari nateraju sve kvalitetne ljude da pobegnu od Srbije ovakvim "aferama".
  • Jovanka

    09.05.2013 05:00
    pogresno
    Koliko bi samo dobrih studenata sa zavrsenim osnovnim studijama, moglo nastaviti MASTER i DOKTORSKE studije sa ovim parama.To se zove investicija u buducnost i niko je ne bi mogao osporiti.Ovo sto se uradilo zove se pljacka drustvene imovine,potrebna je tec tuzioca.
  • Mile

    09.05.2013 04:56
    dobra ulaganja
    Kvalitetan muzicar ulozi pare,napravi dobar projekat i
    pare se vrate oplodjene zaradom

    Informatika je procenila da pare treba dati,jer svaka
    dobro poslujuca firma ima viziju dobrog ulaganja.

    Ako se Trkuljine ulozene pare vracaju njemu, zasto se
    pare ne vrate Informatici nakon prodaje CD-a.

  • MilanNS

    09.05.2013 02:11
    26900 evra podeljeno na 250.000 primeraka

    Jer to u Nemackoj stampanje CD-a kosta 10 evro centi po komadu? sve sa porezom od 20% ??

    Koga vi ....
  • 08.05.2013 22:09
    Srbijanski Justin Bieber :)))
  • TJ

    08.05.2013 21:35
    Trkulja?
    Ma daaaajte ljudi dosta sprdačine!
    Od početka mandata ova vlast ćiriličari natpise i logotipe, organizuje smene vojvođanske vlasti a sad evo troši pare i na TRKULJARENJE. Tom dečku svaka čast, ALI ALI ALI,... Zar je moguće da je Trkulja važniji od infrastrukturnih ulaganja, dečijih igrališta, javnih sportskih terena, novih autobusa, elektronske naplate autobuskih karata, novih autobuskih linija (da podsetim ni jedan BUS ne saobraća ''detelinarskim delom bulevara Evrope''? Ne znam šta bi dodao više...
  • S

    08.05.2013 20:05
    ...
    Ma niiiiisiiiii
  • zainteresovan

    08.05.2013 19:46
    a gde je slika
    gosn. Čelara da i njemu možemo da skandiramo kad ga sretnemo (ako bude imao obraza da šeta gradom)
  • komentator

    08.05.2013 19:39
    a da su mu recimo
    partijski drugari na čelu "Lisja" jer bi se morao CD puštati na sahranama
  • VELIKI BRAT

    08.05.2013 19:34
    ...
    Mislim da je Soraja popularnija od Trkulje:-)
  • domacin

    08.05.2013 19:11
    presipanje
    Ako Informatika ima toliko para da se sve presipa, nema potrebe i dalje placati te racune.Odjednom mi se ukazalo umetnicko nadahnuce, pa cu od sutra ja da snimam moju decu na CD. Mogu jedan primerak da poklonim i parovicu, a on ce sigurno znati kako da ga unovci
  • ALO BRE PAROVICU

    08.05.2013 18:36
    ----
    "Danas se povodom ovog slučaja oglasio i predsednik udruženja Treća Srbija Miroslav Parović, koji je naveo da ne vidi ništa sporno u tome što je JKP Informatika, kojom upravljaju kadrovi ove organizacije, sponzorisala album Slobodana Trkulje, rekavši da je "logično da jedno društvo podržava svoje najbolje članove"." Alo bre ti Parovicu, pa sponzorisi ti "umetnike" iz TVOG DŽEPA, nemam ja nista protiv. NEMOJ MOJIM NOVCIMA. Prodaj svoju nekretninu, njivu, traktor.....pa plati album. A od MOJIH PARA mozes jedino dati onoj devojcici koja ceka srce u Hjustonu. SRAM TE BILO.
  • Spark

    08.05.2013 18:35
    udri brigu na veselje
    Odlazak Kosova mora se nekako proslaviti.
  • EVO OVAKO

    08.05.2013 18:31
    _
    Od Trkulje i ostalih, takozvanih, vrhunskih umetnika mi se se*re... Kada se ovakav skandal dogodi, uvek sam se pitao zasto NIJEDNO Javno preduzece NIKADA ne "sponzorise" decu čije lečenje zahteva LEČENJE U INOSTRANSTVU, nego se novac skuplja na humanitarnim koncertima?????????? Sramota i za INFORMATIKU i ostala preduzeca koja pare daju za DOČEKE NOVIH GODINA na trgovima, sponzorisu razna muzicka sra*nja, a nigde ih nema kada novac treba da se da nekome kome je to neophodno, pošto vec imaju sredstava da sponzorisu "projekat vrhunskih muzicara". Da su oni zaista VRHUNSKI, za njihov CD bi se grabile SVE IZDAVACKE KUCE i jos bi ih DOBROOOO platili. Zato, bolje se sakrite u misiju rupu i umuknite. Moš' misliti - Trkulja. Uhhh, jako vazna ličnost. Vučiću ISPITAJ i ovog iz treće srbije, pa neka tu treću srbiju pravi na kosovu. PS: Namerno jer sve malim slovima. Ajde sada odjeb.
  • ja

    08.05.2013 18:13
    a mi?
    Pa za povecanje plata vaspitacima sa fakultetom nema para. Gradonacelnice, gde si?
  • Lulu

    08.05.2013 16:50
    Normalno si trazio pare ?!?!? oni ti dali
    Evo ja normalno trazim od Informatike da mi sjase s vrata zbog duga koji NEMAM da platim jer sam nezaposlena!
    Brago lopovska
  • Aleksandar

    08.05.2013 16:44
    Gospoda
    Važno da ste meni (a i drugima sličnim meni) poslali uterivače u vidu "Sudskog izvršitelja" da naplatite svoju kamatu od 18.000 rsd i tim Vašim legalnim uterivačima 14.750 rsd, važno je da lupate po ušima ljude na granici propasti, važno da niko ne zna kako to vi obračunavate kamatu a kada to objasnite to ni bog ne razume a ni taj što objašnjava, mislim na te vaše indijance! Kako niste uplatili u "Dečije selo" , stvarno ste Gospoda i to Velika gospoda !
  • 08.05.2013 16:33
    Sve su to naši novci
    Da će Informatika biti uništena biće – u to nema više sumnje. Direktor KC-a će cenjenu kulturnu insituciju pretvoriti u kulturnu suprotnost (doduse neko je pomenuo Polja, i bolje da je ukinuta internet prezentacija, jer ako je neko skoro čitao Polja, onda je slagao jer Polja ne mogu da se čitaju, kao da je filozofsko-populistički časopis koji izlazi u Bretanji, a ne književni časopis koji se štampa u Novom Sadu). Trkulja ovde nije kriv, on je izuzetan muzičar koji od sponzora traži sredstva. Evo vam primer, pogledajte na sajtu Pokrajinskig ministarstva za kulturu rezultate konkursa za kulturu, pa ćete videti da je recimo Garavi sokak dobio 800.000 dinara za snimanje novog albuma od Pokrajinske administracije. Slicnih primera ima koliko hocete, gde anonimni ili poluanonimni muzikanti, baška ovi poznati, dobijaju sredstva po konkursu Pokrajinksog ministarstva. Niko ne zna ko je u komisiji koja odlucuje kome idu sredstva. Ko su ti stručnjaci koji odlučuju ko dobija novac i koliko? Sve su to nase pare, isto kao i ove od Informatike. Slažem se da je mnogo 30.000 evra i više kad narod nema hleba da jede dati za CD ma ko da je u pitanju. Od privatnika – izvolte gosn muzičari i ostali bujrum neka vas sponzorišu, ja jedva i svoju porodicu izdržavam i dosta mi je više i jednih i drugih a naročito trećih. Posebno kada uzmemo u obzir da su to sve naši novci!
    Nego onu motku, kako se zove a počinje na „G“, bojim se da ništa drugo nije ostalo.
  • moje

    08.05.2013 16:23
    volsan
    Pa sta se cudite, moze valda PRIVATNIK da finansira koga on hoce. Njemu se to svidja i tacka. A Novi Sad i Trkulja - to su sinonimi. Pitajte Parovica on zna. A zna i sta stranci traze kad dodju u Novi Sad. Svi traze Trkuljin cd. Stranci kad sidju sa broda nece nista da vide samo radnju sa Trkuljinim cd-ovima. Ma nemate vi pojma. Sto je za Atinu Akropolj, za Novi Sad je Trkuljin cd.
  • 08.05.2013 16:20
    Alo bre
    Trkulja - drago mi je sto se ne osecas prijatno. Toliko da ne zelim ni da citam tvoju izjavu. Ne zanima me. Ako te sretnem u gradu samo cu da te pitam kako spavas. Nista vise.

  • km

    08.05.2013 16:15
    a plakati po gradu...
  • Djole B

    08.05.2013 15:31
    Ti nisi rezimski umetnik? Jok, ja sam.
  • 08.05.2013 15:20
    Šta će tako svetski poznatom umetniku pomoć Inormatike da izda CD? Dobrotvorni ili komercijalni?
  • posteni nalazac

    08.05.2013 14:35
    ponovicu
    gospodine parovicu, sta je sa mojim jucerasnjim predlogom dase racuni informatikeplacaju diskovimaiz licnekolekcije?
  • 08.05.2013 14:11
    I taj Parović i njegov kum i ovaj Trkulja što lošije duva u tu flautu od gospodina koji to radi društveno odgovorno i kome svako od nas bira koliko će staviti u njegov šešir....a mi Lale da ćutimo, pa nećemo valjda na ulicu da izađemo još neko i da nas vidi ....
  • 08.05.2013 14:09
    Predlazem da svi koji su platili zadnji racun Informatike isti ponesu sa sobom u Informatiku i tamo na licu mesta zatraze svoj besplatan primerak CD-a. Ako je vec taj CD placen nasim parama i deljen besplatno na polovini teritorije bivse SFRJ ima da obezbede i po jedan besplatan primerak za svakog Novosadjanina koji je ucestvovao u njegovom finansiranju. U bilo kojoj normalnoj drzavi ovo ne bi proslo tek tako. Ili bi sud presudio da se 3 miliona vrate Informatici kako znaju i umeju ili bi sud presudio da se dostampa tiraz kako bi se podelio svima onima cijim je parama CD placen.
  • Lola

    08.05.2013 14:09
    Parovicu kakva ti je to sahovnica pozadi?
  • Aleks

    08.05.2013 13:58
    ???
    Mene još više brine i ovo "UDRUŽENJE", pa kako bre udruženje a ne politička partija? Pa da oni drže javno preduzeće, otkad udruženje građana može da drži javnu firmu? Šta to znači? Osnuje neko udruženje filatelista i oni posle vode javno preduzeće (i naravno rade gluposti ovog tipa). Molim da mi neko objasni. Razumem da nismo pravna država ili uopšte država, ali ovo stvarno prevazilazi i plemensko uređenje, i tamo se zna bar neki red.
  • Jelena

    08.05.2013 13:54
    Ovo je TOLIKI bezobrazluk i bahaćenje u izjavama i jednog i drugog da je to prosto j**eno NADREALNO! Kada će se uspavani novosađani više pobuniti, šta treba još da se desi, šta?!?!!!!
  • paroviću lupaš

    08.05.2013 13:53
    Ovaj Parović ne zna više gde udara. Verovatno mu je Đilas lupio rekordnih 1000 minusa na jučerašnji kretenski komentar na ovom sajtu? Sa Dverima i likovima poput Fajgelja i Parovića Novi Sad ne može biti ni kulturna prestnonica južnobačkog okruga, a ne Evrope.

    Uostalom, koga oni trpaju? Pored toliko drugih novosadskih muzičara, umetnika, glumaca, pisaca, slikara, stip-umetnika i fotografa, Trkulja odjednom postao najjači naš adut, muzičar koji osim najobičnijeg pastiša izvorne muzike nikad ni nije bio zanimljiv (osim činjenice da je multiinstrumentalista), i koji je večiti "mladi muzički" talenat? Cela bogata kulturna scena Novog Sada svela se na *****og Trkulju po ovim turbopatriJotama?

    Paroviću, niste mi ni odgovorili na pitanje od juče, ako toliko cenite novosadsku kulturu, zašto je ukinuta internet prezentacija časopisa "Polja" i zašto su im značajno skresana sredstva? Šta, imate ne što protiv regionalnih i progresivnih kulturnih časopisa? A da je "Glasnik Dinare" verovatno biste i njega džaba delili?
  • Petar

    08.05.2013 13:52
    Nisi, samo se tališ sa njima!
  • Orwell Djordje

    08.05.2013 13:51
    Demoni
    Povraca mi se. Kuzni smrad se okupio u dva tabora da nas unistava svojim raspadajucim moralom. Ima da gore na onom mestu kojim nas plase 2000 godina, tamo ce zavrsiti.
  • DSV

    08.05.2013 13:47
    DAJ MU TVOG DEDE
    Sto mu parovicu NE PRIDODAS OD SEBE ,TVOG OCA I DEDE .
    KO VAS JE OVLASTIO I PO CEMU DAJETE PARE GRADJANA NOVOG SADA -LOPURDE JEDNE!
  • Sh

    08.05.2013 13:46
    SRAM VAS BILOOOOO!!!!!!!
    "Muzičar navodi da je od JKP "Informatike" tražio samo 3 miliona dinara, a da je tu, kako kaže, skromnu sumu, dobio zahvaljujući kvalitetu i dostignućima."

    ALO, JEL VI ZNATE STA JE 3.000.000 DINARA!!!
  • 08.05.2013 13:45
    Kako to da pare nisi trazio od Toplane, Zelenila, Vodovoda ili Cistoce nego bas od samo i iskljucivo od Informatike. Pa zato sto bas tvoji drugari sede u toj Informatici zato tamo i trazio pare jer si znao da ce odmah da odrese kesu. Ovi drugi te ne bi ni pogledali. Da kojim slucajem Trecesrbijanci umesto Informatike drze Radosno detinjstvo dali bi odatle tih 3 miliona za album. Samo sto posle toga ne bi mogla da te opere ni jedna reka pa ni jedno jezero u Srbiji. Ovako ce brzo da se zaboravi tih 3 miliona iz Informatike, ali bi te 3 miliona iz Radosnog detinjstva pratilo do kraja zivota. Pericalo bi se kako si deci otimao novac.
  • 08.05.2013 13:44
    Logicno
    Da li ste zbog toga sto je "logično da jedno društvo podržava svoje najbolje članove" poceli da utuzujete sve koji informatiku ne plate 3 meseca????
    I jos jedna stvar, iako jeste logicno da drustvo podrzava najbolje, NIKAKO nije logicno da neko raspolaze DRUSTVENIM, tacnije DRZAVNIM sredstvima po licnim afinitetima!!!!!!!!!!!
    E TO NE DA NIJE LOGICNO NEGO JE U NORMALNOJ ZEMLJI KRIVICNO DELO!!!!!
  • Alexa

    08.05.2013 13:37
    i opet ponovo
    da postavim pitanje posteno prepostenom parovicu (malo slovo je i vise nego namerno:
    Zahtevam, kao gradjanin ovog grada, u cije ime (nazalost i ne mojom krivicom) donosi odluke, da vidim diplome koji govore o stecenom muzickom obrazovanju i o obrazovanju iz finansijskih nauka, konkretno, javnih finansija!Neko ko ovakve argumente poteze morao bi da ima te 2 stvari za svojim pojasom. A koliko znam, a znam, u kurukulumu Elektrotehnike i energetike na FTN-u (koji je doticni pohadjao) ne postoji ni jedno ni drugo. Svako u to moze da se uveri na sajtu FTN-a.
    Sto se Trkulje tice, i juce sam rekao, iz ove jame nece nikad izaci, jedino je postigao da sam sebi snimi skup CD i da ga sad ne podnose i oni koje do sada za njega nije bilo ni briga.
    A sto se informatike tice... Neko je dole ispod spomenuo gradjansku neposlusnost. Slazem se. Moj predlog je da organizovano prestanemo da placamo sve komunalije. I ovako grad ne funkcionise.Sto vise ljudi ih sabotira, manji ce manevarski prostor ce imati. I za 10% da padne prihod grada, mogu da se pozdrave, sve ce da pukne ko bundeva.
    Nekad moras rasturiti da bi mogo napraviti bolje.
  • ns

    08.05.2013 13:37
    kakav autogol ovog parovića pa makar u muzici i javnom nastupu se lako vidi ko je najbolji onaj ko je najpopularniji među konzumentima i onaj ko je najcenjeniji među kolegama iz struke tako da dok ne vidim da se balaševiću, dujinu, muminu, zvonku bogdanu i miši blizancu nije uplatilo po milionče neću da čujem da nema partijskog favorizovanja u ovom slučaju mogu da pričaju šta hoće!
  • Nebuloza

    08.05.2013 13:36
    !!!
    I da... jesi rezimski umetnik, ili ti umetnik rezima, nemoj sada posle svega to da porices. Posle ovog ispada i skandala, nece ti biti lako da povratis ljubav i poverenje novosadjana. Ne bih ti bila u kozi!Sram da te bude kada si se uopste i seti da sa ovim ljudima udjes u dil!
  • razum

    08.05.2013 13:35
    dop
    Pa nije Informatika komercijalno preduzeće pa da ima šra da bude društveno odgovorna, alooo??? JKP su društveno odgovorna tako što pare koje sakupljaju od građana troše namenski, nije to NIS ili Lafarge ili Carlsberg pa da deo profita odvajaju za CSR, brate gde ja živim.
  • sta zna dete

    08.05.2013 13:33
    "Muzičar navodi da je od JKP "Informatike" tražio samo 3 miliona dinara, a da je tu, kako kaže, skromnu sumu, dobio zahvaljujući kvalitetu i dostignućima."

    Vidis kako se covek polakomi kada pocne da dobija nezaradjeni novac. Gospodin bi morao pola zivota da duva u frulu kako bi na trzistu zaradio taj novac i opet ga ne bi naplatio od publike. Ovako se u nezasluzenom novcu potpuno opustio pa mu trideset hiljada eura dodje skromna suma. Neka gospodin umetnik angazuje svoje kvalitete i dostignuca i na nekom drugom mestu a ne samo na gradskoj grbaci. Da li je doticni upoznat sa brojem svetskih zvezda koje su otkazivale koncerte zbog neprodatih ulaznica?
  • Sveta

    08.05.2013 13:33
    I ovo je moguće u Srbiji
    Ako znamo da je prosečna plata u Srbiji oko 400 evra, to znači da prosečni Srbin godišnje zaradi manje od 5.000 evra. To nam opet kazuje da prosečni Srbin treba da radi šest godina kako bi sustigao Trkuljinu donaciju od Informatike za tamo neki album za koji niko i ne bi čuo da nisu delili cd-ove i da nije ovog skandala. Da stvar bude još lepša i sam Trkulja izjavljuje da je tražio "samo" 3 miliona (izgleda da obično traži puno više). E moj Trkulja, pa jel si čoveče svestan u kojoj državi živiš? I nije te bar malo stid da ovako nešto izjaviš? Od ovog veselog Parovića čovek ništa drugo i ne očekuje ali od tebe ovo nisam očekivao. I danas sa puno entuzijazma Trkulja i trećesrbijanci brane celu ovu ujdurmu. Tužno i ružno.
  • novosađanka

    08.05.2013 13:31
    (ne)režimski umetnik
    Zar nije malo čudno da se ovaj "nerežimski" umetnik očešao o kasu Grada, u poslednjih par meseci, več dva puta, i to za Novu Godinu i sada za CD???Ja lično ne slušam "njegovu" muziku i nemam nameru za to da plaćam, te odkuda pravo ikome da sa mojim novcem, koji za razliku od njih pošteno zarađujem, daje i deli kako mu se ćefne?Takođe, nije ni normalno da jedno Javno preduzeće finansira ovakav projekat, ma koliko "društveno odgovorno" ono bilo.Da su takvi za kakve se predstavljaju, finansirali bi izgradnju bazena na Naselju, dogradnju bolnice, kupili neki inkubator za bebe ili sl.
  • Nebuloza

    08.05.2013 13:31
    Trkulja-sedi jedan
    Kao sto ranije rekoh: Ko sa djavolom tikve sadi o glavu mu se obijaju!
    Zauvek ce Trkulja od danas biti obelezen ovom aferom. CUJ TRICAVIH 300.000e...Za u pola manje bi bila zavrsena kuhinja za predskolsku ustanovu u Novom Sadu a druga polovina bi bila vise nego dovoljna da se zavrsi vrtic u Radnickoj ulici.

    Ili je za te tricave pare mogla biti asvaltirana jedna ulica, ili kupljen neki preko potreban medicinski aparat ( koji su vec dotrajali i u glavnom ne rade).Koliko bi gladnih usta bilo nahranjeno tim tricavim, bednim 300.000e,hm?
    Koliko dece spaseno nevakcinisanjem jer nema vakcina?

    A vi, DEMAGOZI JEDNI, mislite da smo svi stoka. Da cete vi zauvek ostati tu gde jeste. Nemate morala, skrupula a i niste neki SRBI kada upravo kradete SRBE U MAJCICI SRBIJI: kakvi ste vi to patriJote...more cibe dalje da vas moje oci ne vide a tebe Trkulja zalim i ako sam te nekada i slusala, sada sigurno necu...nisi ti umetnik ti si....ma....
  • Muja Lopov

    08.05.2013 13:25
    Znači oni su lopovi a mi kraduckamo. Dobro samo da znam - tako ću i ja sutra u banci..
  • Hm

    08.05.2013 12:56
    Parovicu, vrati se dragstorima, tamo si pametniji. Lepo martinke, kombaticu, obrijes glavudzu i op, flasu zidara i taman ti ova prica lezi uz takvo okruzenje.
  • -

    08.05.2013 12:56
    -
    Uspešni umetnici nemaju nikakve izvore finansiranja, pošto u našoj zemlji ne postoji budžet za kulturu, a tajkuni i strane kompanije koji ovde posluju nemaju interesa da ih podržavaju"

    pa umetnici ni nemaju izvore finansiranja.
    to je u omrzenom titovom drustvu bilo da se neko zaposljava kako bi umetnicario.

    u cetnickom sistemu oni moraju raditi i vise od ostalih

    ----------------

    umetnici su bili najglasniji za prelazak u ovaj drustveni sistem pa su opet nezadovoojni
  • Zoran021

    08.05.2013 12:52
    Trkulja
    Što je gospodin Trkulja bolji od Vojvođanske filharmonije? Ima li on neki opšte poznat hit koji se nekoliko godina peva ili svira u Evropi?
  • nensi

    08.05.2013 12:42
    sramota
    Ne mogu da verujem da je ovo moguce. Ovaj Vucevic kada je dosao na vlast izjavio je kako je Novi Sad uspavana lepotica, a sada je ovaj grad dobio i njega uspavanog "lepotana".
  • 08.05.2013 12:40
    brkica nosach
    mene Trkulja podseca na onog pomocnika klovna Krastija iz Simpsonovih---lik zna shta radi



    briga njega za crkvu taj oce pare
  • МаркоБН

    08.05.2013 12:39
    Конференција
    Да ли и ја могу да држим конференцију за медије у Градској кући. Ово је нечувено. Дечко добије новац, добије медијски простор, добије посао и још узурпира јавну зграду као да је његова. Да ли би било коме другом дозволили да држи конференцију за медије о пројекту у коме га оптужују у Градској кући. Да или Не, господо. Могу ли и ја , о продаји пилића , рецимо...
  • Roza Luksemburg

    08.05.2013 12:39
    eh....
    Dok je ovaca biće i vune.......
  • Nebojša

    08.05.2013 12:32
    Utrkulja
    Znači poštenije je biti režimski umetnik, čovek izjasni pa znamo u koju tikvu duva.
    A ti bi da budeš ne izjašnjen pa da se okrećeš kako ti odgovara.
    A ovog TrećeSerbijanca ne mogu da vidim očima!
    Pazi molim te, organizovana kampanja iz Beograda protiv njega. Pa ti si najveća sramota Novog Sada!!!
  • 08.05.2013 12:31
    Nisi ti uopšte umetnik.
  • 08.05.2013 12:26
    Imamo činjence - šta sada?
    Ok. Dakle, više ih nije sramota ničega (a i od koga da ih bude sramota? Od sirotinje i ovaca od naroda?). I maltene nam na nos nabijaju to koliko mogu da nas maltretiraju, i da nam kradu, a mi ništa ne možemo.
    E, sada - kako promeniti ovo!?!?
    Kako ih zaustaviti?
    ŠTA TREBA DA SE DESI PA DA DIGNEMO GLAVU IZ BLATA (A SAMO TREBA DA SE SETIMO DA TO URADIMO!) I DA SVI KAŽEMO VEĆ JEDNOM ----- E, PA, NEĆEŠ VALA! DOSTA VIŠE!!!
  • bo

    08.05.2013 12:26
    draga informatiko, želim da ti niko nikada više ne plati nijedan račun.
  • Steva

    08.05.2013 12:21
    nisi .......
    Nisi miljenik,ali "Informatika" posebno vodi o tebi računa!Šta bi Grad-kandidat bez tebe?Ajde molim te,dok je Direktora,biće i "brige",budi bez brige!
  • 08.05.2013 12:21
    posle...nema kajanja....
    Trkulja, potpuno nepotrebno si se uvalio i isprljao svoj talenat. Ne radi se to tako. Dzabe sad pricas price...
  • Wasxrs

    08.05.2013 12:18
    "Uspešni umetnici nemaju nikakve izvore finansiranja, pošto u našoj zemlji ne postoji budžet za kulturu, a tajkuni i strane kompanije koji ovde posluju nemaju interesa da ih podržavaju", kaže Parović."

    Ma sta mi rece. Nego, ko je doprineo takvom stanju u drustvu? Ko selektivno uspricava "kulturu" u nas zivot? Sta je to "Vaskrs"?
  • Plavić

    08.05.2013 12:18
    Redosled ...
    Dotični gospodin zaista nije režimski umetnik - on je umetnik režima ...
    Na "javna" preduzeća, svih rangova i osnivača i njihovu ulogu - reči ne vredi trošiti. To ustrojstvo treba korenito izmeniti - zakonom ili, biću blag i uzdržan - metodama građanskog otpora. Što pre!
  • Toma

    08.05.2013 12:17
    sličnosti
    http://www.creativeuncut.com/gallery-18/art/scdb-sonic-the-hedgehog.jpg

    a za PM:
    no comment
  • 08.05.2013 12:14
    liman 2
    A, ne nije ON rezimski umetnik , to sam ja kojoj zbog neizmirenih racuna skidaju dve trecine plate da bi se kako samo bezobrazno izjavljuje- podrzali najbolji,dala bih i celu samo da se moja VOJVODINA oslobodi bezobzinih gamadi... SRAM VAS I STID BILO.Zasto te pare niste i nedate za zbrinjavanje dece za koju mi gradjani prikupljamo pare da bi imali sansu da zive a drzava cuti i moli Boga da je niko ne prozove jer oni nemaju vremena da resavaju pojedinacne slucajeve ...a ti pojedinacni slucajevi preplavili Srbiju pa nemoze vise da se izdrzi i da se na svakakve nebuloze ne odreaguje krajnje emotivno i rtezignirano. Zaista SRAM NEKA VAS BUDE , ALI NECETE NI VI DUGO ,IZDRZACEMO MI...
  • Pixie

    08.05.2013 12:13
    Umetnik
    Jeste umetnik ali bez smisla i osećaja ka onima sa manje novca i talenta. Takva duša i ako je umetnička gubi na vrednosti.
  • Robi

    08.05.2013 12:13
    Sreća naša...
    ... pa g.Čelar nije fan Cece ili Ane Bekute... Ček, ček, odakle mi to poznato? Mila majko, ovi i dalje ne čuju sebe kako zvuče... Jel su ovi svesni da su upravo priznali da je čovek dobio pare zato što g.direktor ceni njegov rad?!? Pa nije mu babo dao to preduzeće nego je on postavljen da njime upravlja u ime naroda!
  • vera

    08.05.2013 12:09
    odgovor onima sa slike
    E mnogo sam "bolesna"...strasno me boli PIP...za to koliko su troskovi stampanja albuma...kao sto tebe, Slobodane,zabole koliko je i kako placam racun za Informatiku...tvoj CD tvoja stvar...moj racun-moja stvar..ovaj drugi sto glumi politicara,a na zalost de facto jeste vlast,neka pricu pricu nekom drugom...GRAD KULTURE se ne postaje stampanjem gajdaskog albuma...Kultura je i cist grad,pociscen,opran sa pokosenim travnjacima,cistim autobusima,kantama za smece, klupama za sedenje...raznovrsnim koncertima i izlozbama raznih umetnika,a ne onih za koje TI I TVOJI smatrate da je umetnost..a ne pijani Georgijev ,pa ni ovaj (moze da drombulja pola sata i kuci)...pun je grad plakata "Zvezda Granda"..polumenta,ceranica....navijaca,bahatih... Govanaca od kerova, zapisanih trotoara..(sve je lepo rekao Balasavih u pesmi "Ne volem")Ako je to grad kulture,onda sam ja Frida Kalo! Gadi mi se od vas svih takvih!
  • bruka

    08.05.2013 12:08
    sramota
    Pitanje je samo KO određuje ko su "najbolji članovi društva". Ne dopuštam da neko ko je predstavnik nekakve marginalne pseudopolitičke grupe nameće ostalima svoju rang listu "zaslužnih". Kulturne institucije nam se bukvalno raspadaju zbog politički podobnih direktora i njihove svite.
  • Humpty Dumpty

    08.05.2013 12:07
    gosn. Trkulja
    nije umetnik uopšte... pa tako ne može da bude ni "režimski umetnik"
  • BLOK

    08.05.2013 12:05
    Gluposti
    Zašto je morao da štampa CD. To se radi zarad prodaje i zarade. Ako nešto želiš da pokloniš onda si to mogao da staviš na Internet (YouTube,...) ali.... već sam pričao. Dovedi budale i glupake na vlast i netreba ti ratno razaraje da bi uništio jedan narod.
    To se ne odnosi samo na ove, ni prošli nisu bili bolji, možda manje glupi ali više alavi!
  • 08.05.2013 12:04
    sramota
    Trkulja jeste režimski umetnik, i podržan od strane crkve, i partije, to je jasno svakom ko ima imalo pameti i zna bilo sta u ovom gradu
  • Glasac

    08.05.2013 12:04
    sa naselja
    Ovaj Parovic jos nije ni godinu dana na vlasti,a vec pravi kombinacije! U predizbornoj kampanji je imao jedan sako, dzemper i dve kosulje...vidi ga sad...Boss, D&B...firmiran full
  • Detelinarac

    08.05.2013 11:59
    Sram vas bilo
    I tebe Trkulja i tvojih sponzora. Skromnih 3 miliona dinara je 60 plata lekara-specijalizanta sa 6 godina staža u Kliničkom centru, kada se država smiluje da isplati.
  • Rezimski umetnik, definicija

    08.05.2013 11:58
    Rezimski umetnik je onaj koji je materijalno podrzan od strane vladajuceg rezima, ali ne na nacin opste (konkursima propisane) podrske umetnosti i kulturi, vec preko "visih" veza u ime "visih" ciljeva. U isto vreme rezimski umetnik svojom praksom podrzava dominatnu ideologiju, bilo kroz neku "cisto estetsku", dakle prividno nepoliticku praksu, bilo kroz otvoreno zalaganje za istu (ili blisku) grupu ideja (ideologiju).
    ispunivsi oba kriterijuma Slobodan Trkulja jeste rezimski umetnik. To sto se ne deklarise kao pristalica odredjene politicke partije, to ne znaci da njegovo stvaralastvo i javno pojavljivanje nije u tesnoj vezi sa politikom.
  • 08.05.2013 11:52
    Druže Trkulja, možda je tebi 3 miliona skromno, ali nekome to nije ni godišnja zarada, da budem tačniji, većini građana Srbije to nije godišnja zarada.

    Eto ako je to skromna suma, onda neka meni informatika pokloni još skromniju sumu od 30.000 din, kako bih kupio novi mobilni telefon.
  • Pripravnik

    08.05.2013 11:51
    a od koga ja da trazim....
    Super sto smo finansirali to da cela Srbija, Crna Gora i Republika šumska pardon Srpska slusa trkulju za dzabe...A ja se svaki mesec frapiram kad mi dodje racunce od 13000 hiljada....
    A ovaj Parović....jao pa ni Domanović ga nije mogao predvideti...
  • анонимус

    08.05.2013 11:49
    ali Novi Sad ne moze da bude ni prestonica ni glavni grad,nego samo administrativni centar kulture, eto zato je to sve bilo ;)
  • Deki

    08.05.2013 11:47
    Dobro, sada lepo recite ljudima koliko ste ukrali iz budzeta, kako ste raspodelili taj novac medjusobno, i koje zakone i propise ste prekrsili.
  • Dacha

    08.05.2013 11:46
    Nisam umetnik pa da ocenjujem trkuljino umeće izvođenja, ali dokle smo došli kao društvo da nam jedan Parović određuje šta je dobro a šta ne za društvo i šta će biti plaćeno našim parama... povraća mi se !


    Mislio sam da od radikalske vlasti u NS-u nije bilo ništa gore u istoriji Novog Sada, ali istina je, izgleda, da i od najlošijih ima gorih!!!


  • VK

    08.05.2013 11:46
    ..i onda je mrmot umotao čokoladu...
    I šta će od svega ovog da se desi?
    Kao i do sada - ništa!!!
    E, jadni smo - glupi smo!!!
  • Čekićar

    08.05.2013 11:45
    ccc...
    Ovaj kao da se slikao ispred zastave Hajduka iz Splita, a ne svoje zastave Treće Srbije.
  • -

    08.05.2013 11:41
    -
    pola miliona evra, ma daj.
  • nemanja s

    08.05.2013 11:39
    Ove prdonje nas za**bavaju. Ako je Trkulja vrhunski muzicar, zasto ne moze da proda album nego se deli?
  • LimanacNS

    08.05.2013 11:38
    Hmmm
    Znači ipak su novci javnog preduzeća otišli na album? U redu, to mi je dovoljna informacija.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna